Brakken Gala ( vrijdag 3-07-26)
juli 3 | 19:00 - 20:00

Beste Vkrs
BS de Brakken houd een Gala voor hun verlatende leerlingen van groep 8, het gala start bij de parking NS station en bestaat uit een stoet van verschillende voertuigen die richting de parkeerplaats(praxis) van de carnaval fabriek rijd en daar ook eindigt.om de stoet in veilige banen te leiden heeft men 4 verkeersregelaars nodig. heb jij dan tijd om even mee te helpen, geef dan een reactie hieronder met “ja ik kan”
Ik ben erbij
Ik kan wel
Ik kan maar er staat geen tijd bij
We verwachten dat het van 19u tot 20u is.
Ik kan